Evet 1 yıl geçersiz deniyor ama imzalanan sözleşmelerde bazı maddeler sebebi ile cayma bedeli çıkartıyorlar. Yine de Türk Telekom çağrı merkezini arayıp bir sormanı öneririm.
İşte o çıkan cayma bedelide hakem heyetiyle iptal ediliyor deniyor.Süreci yaşayan biri varsa aktarırsa aslında iyi olurdu