Arkadaşlar türknete geçmeyi planlıyorum ama 2 yıllık sözleşmemiz mevcut.Kanunda 1 yıl üzeri sözleşmeler geçersiz deniyor.Şimdi benim 1 yıl, 2023 mart ayında doluyor,1 yılın dolmasını mı beklemem gerekiyor,yoksa zaten geçersiz sözleşme diye 1 yılın dolmasını beklemeden geçsem cayma bedeli çıkarırlar mı ?
Tüketici hakem heyetine kanun maddesini atıp cayma bedeli çiksa bile reddediliyor deniyor hakem heyetiyle.