• 26-12-2022, 18:40:01
    #1
    Merhaba,

    pasaport harç ücreti ödedim yılbaşından önce randevu oluşturamıyorum. Yılbaşından sonra randevu alıp gidersem zamlı tarifeden mi almam gerekiyor yoksa harçı yılbaşından önce yatırmam yeterli mi?
  • 26-12-2022, 18:47:01
    #2
    ben de merak ediyorum+
  • 26-12-2022, 18:49:01
    #3
    Bugün 10 yıllık başvurumu yaptım hayırlısı ama Yılbaşından sonra zamlı olur büyük ihtimal
  • 26-12-2022, 18:52:04
    #4
    TeknoService adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün 10 yıllık başvurumu yaptım hayırlısı ama Yılbaşından sonra zamlı olur büyük ihtimal
    evet de biz zamsız ödedik yılbaşından sonra randevu alınca zamsız halledebilecek miyiz?
  • 26-12-2022, 18:57:50
    #5
    Vaktiniz varsa sabah erkenden kaymakamlık binasına gidip oradan sıraya girmeyi deneyin. İşleminizi yapamazsanız bile sorunuza oradan net cevap almış olursunuz.
  • 26-12-2022, 18:59:04
    #6
    Başka il-ilçelere bakın sıra almak için. Önce keşke sırayı alıp öyle ödeseydiniz
  • 26-12-2022, 19:13:37
    #7
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başka il-ilçelere bakın sıra almak için. Önce keşke sırayı alıp öyle ödeseydiniz
    ailecek toplu ödemiştik herkes halletti anneminki olmadı sadece o da il dışı çık gel vs yapamaz müsaitliği yok
  • 26-12-2022, 19:18:05
    #8
    🏆 SMS ONAY YAZILIMI
    Bende konunun takipçisiyim
  • 26-12-2022, 20:56:11
    #9
    Yarına randevu yakaladım benim için konu kapanmıştır. Ama bilenler merak edenler için yanıtlarsa güzel olur