Merhaba,
pasaport harç ücreti ödedim yılbaşından önce randevu oluşturamıyorum. Yılbaşından sonra randevu alıp gidersem zamlı tarifeden mi almam gerekiyor yoksa harçı yılbaşından önce yatırmam yeterli mi?
Pasaport harç ücreti ödedim randevu alamıyorum
9
●290
- 26-12-2022, 18:49:01Bugün 10 yıllık başvurumu yaptım hayırlısı ama Yılbaşından sonra zamlı olur büyük ihtimal
- 26-12-2022, 18:52:04evet de biz zamsız ödedik yılbaşından sonra randevu alınca zamsız halledebilecek miyiz?TeknoService adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-12-2022, 18:57:50Vaktiniz varsa sabah erkenden kaymakamlık binasına gidip oradan sıraya girmeyi deneyin. İşleminizi yapamazsanız bile sorunuza oradan net cevap almış olursunuz.
- 26-12-2022, 19:13:37ailecek toplu ödemiştik herkes halletti anneminki olmadı sadece o da il dışı çık gel vs yapamaz müsaitliği yokSigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
