Merhaba,

pasaport harç ücreti ödedim yılbaşından önce randevu oluşturamıyorum. Yılbaşından sonra randevu alıp gidersem zamlı tarifeden mi almam gerekiyor yoksa harçı yılbaşından önce yatırmam yeterli mi?