TeknoService adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün 10 yıllık başvurumu yaptım hayırlısı ama Yılbaşından sonra zamlı olur büyük ihtimal
evet de biz zamsız ödedik yılbaşından sonra randevu alınca zamsız halledebilecek miyiz?