Randevu alamadım alo 189 muydu neydi nufus müdürlüğünü aradım yeni yılda randevu alırsanız yeniden harç odemeniz gerekiyor dediler. Eski ucreti de dilekce ile iade ediyorlar. Yeşil pasaport olduğundan direk il nüfusa gittim, baktım ki giden gelen müdür gönderdi deyip işlem yapıyor. Bende müdür bey gönderdi dedim işlemimi yapıp çıktım