Selamlar,
İphone 7 2016 da çıktı biraz eski üretim güncelleme de almıyor şuan sanırsam iphone geçmek istiyorum ufaktan yükselterek sizce iphone 7 almak mantıklı mı? Hala performanslı kullanım sunar mı?
2022 de iphone 7 alınır mı?
6
●200
- 15-12-2022, 00:41:58Ben sadece yurtdışı numaramla birlikte wp ve telefon görüşmeleri için kullanıyorum.%99,5 tamir görmüş olacak.
ısınınca videolarda takılma yapabiliyor.
Ama gündelik işler için düşünüyorsan hala iş görür
Oyun oynamıyordum . Android telefonları sevmiyorum , tek avantajları batarya gücü bence.