• 15-12-2022, 00:37:53
    #1
    Selamlar,
    İphone 7 2016 da çıktı biraz eski üretim güncelleme de almıyor şuan sanırsam iphone geçmek istiyorum ufaktan yükselterek sizce iphone 7 almak mantıklı mı? Hala performanslı kullanım sunar mı?
  • 15-12-2022, 00:41:21
    #2
    2016 da alıp 3 yıl kullanmıştım.Tabi şuan ios güncellemeleri ile performansını bilemem fakat batarya şarj konusunda nefret ediyordum. Powerbank olmadan çok yarı yolda bıraktı beni Oyun oynamıyordum . Android telefonları sevmiyorum , tek avantajları batarya gücü bence.
  • 15-12-2022, 00:41:58
    #3
    Ben sadece yurtdışı numaramla birlikte wp ve telefon görüşmeleri için kullanıyorum.%99,5 tamir görmüş olacak.
    ısınınca videolarda takılma yapabiliyor.
    Ama gündelik işler için düşünüyorsan hala iş görür
  • 15-12-2022, 00:42:22
    #4
    Keyfe keder hocam. Fakat android' de o fiyatlara daha performanslı cihazlar bulabilirsiniz.
  • 15-12-2022, 00:52:02
    #5
    Hocam iphone 6s plus kullanıyorum, 1 hafta iphone 7 denedim ancak 7 bana kötü gibi hissettirdi. Model yükselteyim diye 7 almam yani ben. Telefonun büyüklüğü sizi rahatsız etmeyecekse 6s Plus öneririm, fiyat olarak neredeyse aynılar zaten.
  • 15-12-2022, 01:01:05
    #6
    Eniştemin babası geçen ona Almanyadan Iphone geldi. Bana verdi Whatsapp kurmam için. Tasarımını hiç beğenmedim.
    Android gözüme daha hoş geliyor.
  • 15-12-2022, 01:32:52
    #7
    iPhone 7 yerine SE 2020 alabilirsin.