Selamlar,
İphone 7 2016 da çıktı biraz eski üretim güncelleme de almıyor şuan sanırsam iphone geçmek istiyorum ufaktan yükselterek sizce iphone 7 almak mantıklı mı? Hala performanslı kullanım sunar mı?