Hocam iphone 6s plus kullanıyorum, 1 hafta iphone 7 denedim ancak 7 bana kötü gibi hissettirdi. Model yükselteyim diye 7 almam yani ben. Telefonun büyüklüğü sizi rahatsız etmeyecekse 6s Plus öneririm, fiyat olarak neredeyse aynılar zaten.