2016 da alıp 3 yıl kullanmıştım.Tabi şuan ios güncellemeleri ile performansını bilemem fakat batarya şarj konusunda nefret ediyordum. Powerbank olmadan çok yarı yolda bıraktı beni Oyun oynamıyordum . Android telefonları sevmiyorum , tek avantajları batarya gücü bence.