Ben sırf bu zihniyet yüzünden uzun zamandır e-ticaret hizmeti vermiyorum, alışığım esasında.
Ama konuyu açan kişi alaya alınca pek hoşuma gitmedi ve ''özelden atlayanlar'' sinirimi bozdu yazmış bulundum haliyle.
Yoksa inanın değmez yorum bile yazmaya.
Vallahi hocam tüm samimiyetimle söylüyorum bu mesajı gorunce dedim aha fake yedim. sonra devamını okuyunca insallah fake yemişimdir dedim. içerik editörllüğü en ucuza yapan 500tl den bile yapmıyor. neyse bu konuyla sizide yormayayım ama bir dip fiyat belirlenmeli forumda diye düşünüyorum.
Bu fiyatlara bu şekilde bir istek yapmanız saçma, derseniz hazır script istiyorum editleme ve düzenlemeyi ben yapacağım onu bulursunuz.
Lakin istediğiniz olay gerçekten komik. Bu fiyata bilgisayar açmam açıkçası bu konuda mesaj atan arkadaşlarda ne yaşıyorlar anlamadım.
Hocam forumda zaten yeniyim anlamam etmem adı galiba kurumsal script diye geçiyormuş attığım sitedeki script de kurumsal script yorumlara gelip insanca bunun kurumsal script olduğunu söylemek yerine konuyu uzatıyorlar.
Şaka sanırım 1 paket sigara günlük 3 öğün yemek param bile bu kadar olmuyor hocam, hazır 99 TL ye 200 tl ye satılan scriptleri alıp kendiniz editleyin o zaman bu fiyata olur
Şaka sanırım 1 paket sigara günlük 3 öğün yemek param bile bu kadar olmuyor hocam, hazır 99 TL ye 200 tl ye satılan scriptleri alıp kendiniz editleyin o zaman bu fiyata olur
Bende zaten o şekilde almak istemiştim kurumsal script diye geçiyor hatta bi ara reklam olarakda 100 tl ye kurumsal script diye geçiyordu forumda siz neye sinirlendiniz hala anlamıyorum zaten bak açıklamaya örnek site de koymuşum apaçık belli kurumsal script olduğu bakmadan gelip burada konuyu hala uzatıyorsunuz.
Bende zaten o şekilde almak istemiştim kurumsal script diye geçiyor hatta bi ara reklam olarakda 100 tl ye kurumsal script diye geçiyordu forumda siz neye sinirlendiniz hala anlamıyorum zaten bak açıklamaya örnek site de koymuşum apaçık belli kurumsal script olduğu bakmadan gelip burada konuyu hala uzatıyorsunuz.
Hocam konuyu uzatmıyor kimse mesajınızı gören yorumları okumadan bazen direk yorum yapabiliyor, dolayısı ile başlığı ve konunuzu editler iseniz daha mantıklı olur
Tabiki 200 liraya hazır scriptleri editleyebilir ve kendiniz emek vererek düzenleme yapabilirsiniz