Qerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Helal be . Adam adam. Konuşun hocam arkanızdayım
Ben sırf bu zihniyet yüzünden uzun zamandır e-ticaret hizmeti vermiyorum, alışığım esasında.

Ama konuyu açan kişi alaya alınca pek hoşuma gitmedi ve ''özelden atlayanlar'' sinirimi bozdu yazmış bulundum haliyle.

Yoksa inanın değmez yorum bile yazmaya.