yilmaz70 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben sırf bu zihniyet yüzünden uzun zamandır e-ticaret hizmeti vermiyorum, alışığım esasında.

Ama konuyu açan kişi alaya alınca pek hoşuma gitmedi ve ''özelden atlayanlar'' sinirimi bozdu yazmış bulundum haliyle.

Yoksa inanın değmez yorum bile yazmaya.
Vallahi hocam tüm samimiyetimle söylüyorum bu mesajı gorunce dedim aha fake yedim. sonra devamını okuyunca insallah fake yemişimdir dedim. içerik editörllüğü en ucuza yapan 500tl den bile yapmıyor. neyse bu konuyla sizide yormayayım ama bir dip fiyat belirlenmeli forumda diye düşünüyorum.