Bende zaten o şekilde almak istemiştim kurumsal script diye geçiyor hatta bi ara reklam olarakda 100 tl ye kurumsal script diye geçiyordu forumda siz neye sinirlendiniz hala anlamıyorum zaten bak açıklamaya örnek site de koymuşum apaçık belli kurumsal script olduğu bakmadan gelip burada konuyu hala uzatıyorsunuz.
Hocam konuyu uzatmıyor kimse mesajınızı gören yorumları okumadan bazen direk yorum yapabiliyor, dolayısı ile başlığı ve konunuzu editler iseniz daha mantıklı olur
Tabiki 200 liraya hazır scriptleri editleyebilir ve kendiniz emek vererek düzenleme yapabilirsiniz