Bu fiyatlara bu şekilde bir istek yapmanız saçma, derseniz hazır script istiyorum editleme ve düzenlemeyi ben yapacağım onu bulursunuz.
Lakin istediğiniz olay gerçekten komik. Bu fiyata bilgisayar açmam açıkçası bu konuda mesaj atan arkadaşlarda ne yaşıyorlar anlamadım.
Hocam forumda zaten yeniyim anlamam etmem adı galiba kurumsal script diye geçiyormuş attığım sitedeki script de kurumsal script yorumlara gelip insanca bunun kurumsal script olduğunu söylemek yerine konuyu uzatıyorlar.