Herkese hayırlı forumlar arkadaşlar büyük bi alanda aloevera üretimi yapıyoruz ve fidanlarımız baya büyüdü jelleri oluştu biz bunu nasıl marka yapabiliriz pazarını nasıl ayarlarız bilen yardımcı olabilirmi
Ve toptan jel kavanozu arıyoruz.
Teşekkürler.
Aloevera üretiyoruz sorum var
4
●138
- 12-12-2022, 21:05:08
- 12-12-2022, 21:13:28Bir ürün oluşturmalısınız. Sonrasında da marka adı altında sunarsınız.
Aklımızda bulunsun, ithal etmek isteyen müşterilimize sunarız.
Ürünleriniz hakkında planlama yapın, sonrasında markalaşma konusunda da destek verebiliriz. - 12-12-2022, 21:23:22Hocam öncelikle tebrikler,huzeyfeyilmaz07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim de üretim planımız vardı ne zamandır, rica etsem ürerim alanınızın fotoğrafını edebilir misiniz fikir olabilmesi açısından, çok merak ettim - 12-12-2022, 22:32:05Planlarımızı yapalım görüşmek dileğiylesacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-12-2022, 22:36:09Atarım hocam tabikiCGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle