• 12-12-2022, 21:05:08
    #1
    Herkese hayırlı forumlar arkadaşlar büyük bi alanda aloevera üretimi yapıyoruz ve fidanlarımız baya büyüdü jelleri oluştu biz bunu nasıl marka yapabiliriz pazarını nasıl ayarlarız bilen yardımcı olabilirmi

    Ve toptan jel kavanozu arıyoruz.

    Teşekkürler.
  • 12-12-2022, 21:13:28
    #2
    Bir ürün oluşturmalısınız. Sonrasında da marka adı altında sunarsınız.
    Aklımızda bulunsun, ithal etmek isteyen müşterilimize sunarız.
    Ürünleriniz hakkında planlama yapın, sonrasında markalaşma konusunda da destek verebiliriz.
  • 12-12-2022, 21:23:22
    #3
    huzeyfeyilmaz07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese hayırlı forumlar arkadaşlar büyük bi alanda aloevera üretimi yapıyoruz ve fidanlarımız baya büyüdü jelleri oluştu biz bunu nasıl marka yapabiliriz pazarını nasıl ayarlarız bilen yardımcı olabilirmi

    Ve toptan jel kavanozu arıyoruz.

    Teşekkürler.
    Hocam öncelikle tebrikler,
    Bizim de üretim planımız vardı ne zamandır, rica etsem ürerim alanınızın fotoğrafını edebilir misiniz fikir olabilmesi açısından, çok merak ettim
  • 12-12-2022, 22:32:05
    #4
    sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir ürün oluşturmalısınız. Sonrasında da marka adı altında sunarsınız.
    Aklımızda bulunsun, ithal etmek isteyen müşterilimize sunarız.
    Ürünleriniz hakkında planlama yapın, sonrasında markalaşma konusunda da destek verebiliriz.
    Planlarımızı yapalım görüşmek dileğiyle
  • 12-12-2022, 22:36:09
    #5
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle tebrikler,
    Bizim de üretim planımız vardı ne zamandır, rica etsem ürerim alanınızın fotoğrafını edebilir misiniz fikir olabilmesi açısından, çok merak ettim
    Atarım hocam tabiki