CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam öncelikle tebrikler,
Bizim de üretim planımız vardı ne zamandır, rica etsem ürerim alanınızın fotoğrafını edebilir misiniz fikir olabilmesi açısından, çok merak ettim
Atarım hocam tabiki