Herkese hayırlı forumlar arkadaşlar büyük bi alanda aloevera üretimi yapıyoruz ve fidanlarımız baya büyüdü jelleri oluştu biz bunu nasıl marka yapabiliriz pazarını nasıl ayarlarız bilen yardımcı olabilirmi
Ve toptan jel kavanozu arıyoruz.
Teşekkürler.
Hocam öncelikle tebrikler,
Bizim de üretim planımız vardı ne zamandır, rica etsem ürerim alanınızın fotoğrafını edebilir misiniz fikir olabilmesi açısından, çok merak ettim