Herkese hayırlı forumlar arkadaşlar büyük bi alanda aloevera üretimi yapıyoruz ve fidanlarımız baya büyüdü jelleri oluştu biz bunu nasıl marka yapabiliriz pazarını nasıl ayarlarız bilen yardımcı olabilirmi

Ve toptan jel kavanozu arıyoruz.

Teşekkürler.