Yurtdışında yaşıyorum. 4 yıllık fakülte mezunuyum mezuniyet sonrası yoklama başvurusu yaptım ve yoklama yapıldı ardından 2 yıl tecil hakkımı kullandım. Tecil ettirdim ve tecilim Ağustos ayında bitiyordu ertelendi 10 kasıma. Şimdi e devletten sorguladığımda en yakın askerlik şubesine gidin diyor sistemde. Yurtdışında yaşıyorum Ukraynada Oturumum var evlilikten. Hollanda'da yaşıyorum vs. Bu vaziyette Türkiye'ye gittiğimde tekrar yurtdışına çıkamama durumu olur mu?
bb1098 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle