Merhabalar herkese iyi forumlar. Bir soru sormak istiyorum içinde olduğum durum ile ilgili.
Yurtdışında yaşıyorum. 4 yıllık fakülte mezunuyum mezuniyet sonrası yoklama başvurusu yaptım ve yoklama yapıldı ardından 2 yıl tecil hakkımı kullandım. Tecil ettirdim ve tecilim Ağustos ayında bitiyordu ertelendi 10 kasıma. Şimdi e devletten sorguladığımda en yakın askerlik şubesine gidin diyor sistemde. Yurtdışında yaşıyorum Ukraynada Oturumum var evlilikten. Hollanda'da yaşıyorum vs. Bu vaziyette Türkiye'ye gittiğimde tekrar yurtdışına çıkamama durumu olur mu?

bb1098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam tekrar arkadaşlar askerlik şubesinde çalışan tanıdığımdan aldığım kesin bilgidir. Bakaya kalmış görünüyorum. Kasım celbinde Isparta ya gitmem gerekiyormuş. Sınıflandırmam 2 yıl önce yapılmıştı. Şimdi Ukrayna, hollanda veya başka bir ülke oturum çalışma iznim ile(evlilikten) 35 yaşına kadar erteyelebiliyormuşum konsolosluğa gidip. Bildirdikten sonra da bedeliye de çevirebiliyormuşum dövizle. Ve ayrıca bakaya durumundan dolayı Türkiye'ye gidip tekrar yurtdışına çıkabiliyormuşum en fazla tutanak tutulup para cezası oluyormuş. Aynı yada benzer durumlarda olan arkadaşlara bilgi vermiş olalım böylece. teşekkürler.