md_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hollanda konsolosluğuna gidin onlara sorun bence
ebubekirgns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sevkten sonra 1 sene daha erteleme var. Onu da kullanın.
KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bildiğim kadar 2 yıl daha tecil hakkınız olması lazım.
duhanguneyx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dostum türkiyeye gelirsen yüksek ihtimalle direkt tutanak yersın toplamda 3 tutanak hakkın var ve bunlarında surelerı var egerkı ısıne yapan saglam polıslere denk gelırsen her defasında senı ugrastırırlar ama bısey olmaz bellı bır mıktar para cezası alırsın. Tavsiyem şudur konsolosluga gıdıp askerlıgını dovıze cevırt ve bulundugun ulkede euro bazında odeme yap kafan rahatlar
Selam tekrar arkadaşlar askerlik şubesinde çalışan tanıdığımdan aldığım kesin bilgidir. Bakaya kalmış görünüyorum. Kasım celbinde Isparta ya gitmem gerekiyormuş. Sınıflandırmam 2 yıl önce yapılmıştı. Şimdi Ukrayna, hollanda veya başka bir ülke oturum çalışma iznim ile(evlilikten) 35 yaşına kadar erteyelebiliyormuşum konsolosluğa gidip. Bildirdikten sonra da bedeliye de çevirebiliyormuşum dövizle. Ve ayrıca bakaya durumundan dolayı Türkiye'ye gidip tekrar yurtdışına çıkabiliyormuşum en fazla tutanak tutulup para cezası oluyormuş. Aynı yada benzer durumlarda olan arkadaşlara bilgi vermiş olalım böylece. teşekkürler.