dostum türkiyeye gelirsen yüksek ihtimalle direkt tutanak yersın toplamda 3 tutanak hakkın var ve bunlarında surelerı var egerkı ısıne yapan saglam polıslere denk gelırsen her defasında senı ugrastırırlar ama bısey olmaz bellı bır mıktar para cezası alırsın. Tavsiyem şudur konsolosluga gıdıp askerlıgını dovıze cevırt ve bulundugun ulkede euro bazında odeme yap kafan rahatlar