• 09-12-2022, 16:58:40
    #28
    ar van nul dat net
  • 09-12-2022, 17:08:02
    #29
    Porsche alman markası olduğundan dolayı porş diye değil de porşe diye okunuyorsa

    R10 da Türk Markası olduğundan ar diye değil de re diye okunmalıdır.
  • 09-12-2022, 17:12:22
    #30
    Ronaldinyooon
  • 09-12-2022, 17:33:01
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Hemen müdahale edelim.
    Türkçede R10 Re on şeklinde okunur.
    Ar diye bir damga yoktur. Her ne kadar alışkanlık olsa da dilimize sahip çıksak güzel olur.
  • 09-12-2022, 20:34:05
    #32
    Reon
  • 09-12-2022, 22:15:57
    #33
    ar10
  • 10-12-2022, 00:31:22
    #34
    Re on
  • 10-12-2022, 06:02:11
    #35
    Olması gereken Re On
    Ama bazıları ne hikmetse, Ar On diye okuyor. Kendilerince plaza dili oluşturuyorlar sanırım...

    R harfini ( Ar ) diye okuyup, 10 a gelince neden ( On ) diyorlar acaba?
  • 10-12-2022, 07:37:40
    #36
    ronaldinho 10