R10 nasıl okunuyor?
44
●1.556
- 09-12-2022, 17:08:02Porsche alman markası olduğundan dolayı porş diye değil de porşe diye okunuyorsa
R10 da Türk Markası olduğundan ar diye değil de re diye okunmalıdır. - 09-12-2022, 17:33:01Üyeliği durdurulduHemen müdahale edelim.
Türkçede R10 Re on şeklinde okunur.
Ar diye bir damga yoktur. Her ne kadar alışkanlık olsa da dilimize sahip çıksak güzel olur. - 10-12-2022, 06:02:11Olması gereken Re On
Ama bazıları ne hikmetse, Ar On diye okuyor. Kendilerince plaza dili oluşturuyorlar sanırım...
R harfini ( Ar ) diye okuyup, 10 a gelince neden ( On ) diyorlar acaba?