• 09-12-2022, 16:44:29
    #11
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu konu açılmadan nası durduk bunca ay içkillenmeye başlamıştım
    1- R10 nasıl okunuyor
    2- R10 bana mı yürüyor

  • 09-12-2022, 16:44:31
    #12
    Arideverci diye okunuyor hocam.
  • 09-12-2022, 16:45:09
    #13
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- R10 nasıl okunuyor
    2- R10 bana mı yürüyor

    r10da çıkan ortadaki siyah nokta ney
  • 09-12-2022, 16:45:35
    #14
    Alışveriş Reyonu
  • 09-12-2022, 16:45:53
    #15
    Onu bunu bilmem. Ben ron diye okuyorum
  • 09-12-2022, 16:45:55
    #16
    ilkokulda öğretildiği üzere harflerın sonuna e eklenıyor re/10 dıye soyluyorum ar 10 motor markası gıbı oluyor
  • 09-12-2022, 16:46:19
    #17
    Üyeliği durduruldu
    AR Diyince aslında Ten denmesi lazım değil mi? Ar Ten Şeklinde R yi AR diye okumak ingilizce başlangıç yapmak gibi oluyor ama devamı türkçe geliyor Ar 10 ,

    R10 --> Re On
  • 09-12-2022, 16:46:37
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Rokit10 😂