R10 nasıl okunuyor? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 nasıl okunuyor?
44
●
1.556
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 nasıl okunuyor?
1
2
3
4
5
09-12-2022, 16:43:54
#10
hkey
https://www.youtube.com/watch?v=23_fY2JMjPA
09-12-2022, 16:44:29
#11
Cooper34
esrefyasa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu konu açılmadan nası durduk bunca ay içkillenmeye başlamıştım
1- R10 nasıl okunuyor
2- R10 bana mı yürüyor
09-12-2022, 16:44:31
#12
Elma
Arideverci diye okunuyor hocam.
09-12-2022, 16:45:09
#13
esrefyasa
Cooper34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1- R10 nasıl okunuyor
2- R10 bana mı yürüyor
r10da çıkan ortadaki siyah nokta ney
09-12-2022, 16:45:35
#14
Misafir
Alışveriş Reyonu
09-12-2022, 16:45:53
#15
Mushroom
Onu bunu bilmem. Ben ron diye okuyorum
09-12-2022, 16:45:55
#16
Misafir
ilkokulda öğretildiği üzere harflerın sonuna e eklenıyor re/10 dıye soyluyorum ar 10 motor markası gıbı oluyor
09-12-2022, 16:46:19
#17
oWlyn
Üyeliği durduruldu
AR Diyince aslında Ten denmesi lazım değil mi? Ar Ten Şeklinde R yi AR diye okumak ingilizce başlangıç yapmak gibi oluyor ama devamı türkçe geliyor Ar 10 ,
R10 --> Re On
09-12-2022, 16:46:37
#18
MasSocialMedia
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Rokit10 😂
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler