Konu
R10 nasıl okunuyor?
09-12-2022, 17:33:01
#31
hesaplisansatis
Üyeliği durduruldu
Hemen müdahale edelim.
Türkçede R10 Re on şeklinde okunur.
Ar diye bir damga yoktur. Her ne kadar alışkanlık olsa da dilimize sahip çıksak güzel olur.