Konu
R10 nasıl okunuyor?
09-12-2022, 17:08:02
#29
MustafaKavaks
Porsche alman markası olduğundan dolayı porş diye değil de porşe diye okunuyorsa
R10 da Türk Markası olduğundan ar diye değil de re diye okunmalıdır.