Olması gereken Re On
Ama bazıları ne hikmetse, Ar On diye okuyor. Kendilerince plaza dili oluşturuyorlar sanırım...

R harfini ( Ar ) diye okuyup, 10 a gelince neden ( On ) diyorlar acaba?