WebHost adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ev sahibiyle yaşadığım anlaşmazlık
20
●880
- 09-12-2022, 11:29:19Daha geçen hafta bizim kullanmadığımız ebeveyn banyosundan alt komşuya su akmış. Vanayı söktüm contası eskimiş onu değiştirdim. Ev sahibini aradım böyle böyle alt komşu zararının karşılanmasını istiyor nasıl yapalım diye. Evde oturan sizsiniz aranızda halledin dedi. Öyle mi öyle. Tamam o zaman bendeki taş yünleri söktüm alt komşununkine taktım. Ondaki şişmiş taş yünleri de aldım benim oturduğum yere taktım, zaten kullanmıyorum. Böylelerine iyilik yaramaz.
- 09-12-2022, 11:32:48Su boruları, kalorifer tesisatı, pimapenler gibi şeylerin miadı dolunca değişirken ev sahibi öder, çünkü bunlar ömrü uzun ve evin demirbaşı olan şeylerdir. Elektrik tesisatı da öyledir. Priz de elektrik tesisatının bir parçası olmakla birlikte daha kısa sürede bozulabilen ve nispeten ucuz bir malzeme olduğu için kiracı değiştirse daha uygun olduğu düşüncesindeyim. Genellikle batarya muslukları ve pimapen kolları bu konuda problem olur ama siz prizde sorun yaşamışsınız. Meselenin hukuki tarafını bilmiyorum. Ev sahibi değiştirmem derse bozuk mu kalacak, neticede siz kullanıyorsunuz. Madem önceki kalitesizdi, siz de kalitesiz, çıkma bir şey taktırıp kullanmaya devam edebilirsiniz.
- 09-12-2022, 11:35:48Üyeliği durdurulduBu mevzuyu dün akşam yaşadım. alt komşu gelmiş kapımıza "banyodan su akıyor" diye, hanım baktım savunma moduna geçmiş dert anlatıyor, dedim dur çözeyim senin işini verdim ev sahibinin numarasını çekildim aradan. sorun kalmadı..neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2022, 11:40:226. ay da sözleşme bitecek. O zaman arayacak şu kadar zam yapalım diye. Devletin verdiği zam neyse onu yapıp bankana havale yaparım diyeceğim. İstiyorsa mahkemeye versin kendi uğraşsın. İnsanlara faydalı olmaya çalıştıkça üstümüze çıkacaklar gerçekten. Şimdiye kadar evi zarar görmesin diye çivi çakmamıştım. Bu tavırlarından sonra balkona kedi filesi yaptım, 20-30 tane delik açtım. Madem onun için sadece para önemli, parasını yollarım elin malı diye hor kullanırım. Kendi bileceği iş : )WebHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2022, 11:52:49VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülehepyasemin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleyusufkutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleWebHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBilmediğim için servis değiştirdi 220 tl aldı, öğrenci evinde küçük bir para değil maalesefbycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2022, 11:58:59Ah be kardeşim çok zor bir şey değildi. YouTube dan izlemeden bile yapardın. Ki servis değiştirirken izlediysen bunu anlamışsındır. Neyse bir dahaki seferlere artık ☺️Berkayel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2022, 12:00:41AynenVBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama hala hukuksal olarak bunu kimin ödemesi gerektiğini öğrenmem lazım çünkü havadan 220 tl vermek istemiyorum hem de onun karşılaması gereken bir masraf için
- 09-12-2022, 12:17:43üzdü ya bende 5 6 tane prizi kendim değiştiridm. tanesini 19 tlye almıştım 3 ay önce ikedan :S cok kazıklamışlar resmen haman para.Berkayel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama hala hukuksal olarak bunu kimin ödemesi gerektiğini öğrenmem lazım çünkü havadan 220 tl vermek istemiyorum hem de onun karşılaması gereken bir masraf için