Yahu 20 ₺ lik şey. Bu kadar telefon görüşmesi konu açma vb şeylere harcadığın zamanda çok daha fazlasını kazanırdın.
Su boruları, kalorifer tesisatı, pimapenler gibi şeylerin miadı dolunca değişirken ev sahibi öder, çünkü bunlar ömrü uzun ve evin demirbaşı olan şeylerdir. Elektrik tesisatı da öyledir. Priz de elektrik tesisatının bir parçası olmakla birlikte daha kısa sürede bozulabilen ve nispeten ucuz bir malzeme olduğu için kiracı değiştirse daha uygun olduğu düşüncesindeyim. Genellikle batarya muslukları ve pimapen kolları bu konuda problem olur ama siz prizde sorun yaşamışsınız. Meselenin hukuki tarafını bilmiyorum. Ev sahibi değiştirmem derse bozuk mu kalacak, neticede siz kullanıyorsunuz. Madem önceki kalitesizdi, siz de kalitesiz, çıkma bir şey taktırıp kullanmaya devam edebilirsiniz.
Küçük masraf ı varsa bence uğraşmayın. Sonuçta çalışır halde iken kullanımdaymışsın. Tesisatta problem olsa ev sahibi karşılamak zorundaydı, diye düşünüyorum.
Kombi bozulur, üst kat banyodan su akar, senin banyodan alt kata su akar, gider tıkanmıştır vs gibi konular mülk sahibini ilgilendirir.. fakat priz gibi küçük bütçeli işler için papaz olmaya değmez.
30 TL bir priz al tak cikcak olursan eski bozuk olanı takar geçersin.
Bilmediğim için servis değiştirdi 220 tl aldı, öğrenci evinde küçük bir para değil maalesef