Bu mevzuyu dün akşam yaşadım. alt komşu gelmiş kapımıza "banyodan su akıyor" diye, hanım baktım savunma moduna geçmiş dert anlatıyor, dedim dur çözeyim senin işini verdim ev sahibinin numarasını çekildim aradan. sorun kalmadı..
6. ay da sözleşme bitecek. O zaman arayacak şu kadar zam yapalım diye. Devletin verdiği zam neyse onu yapıp bankana havale yaparım diyeceğim. İstiyorsa mahkemeye versin kendi uğraşsın. İnsanlara faydalı olmaya çalıştıkça üstümüze çıkacaklar gerçekten. Şimdiye kadar evi zarar görmesin diye çivi çakmamıştım. Bu tavırlarından sonra balkona kedi filesi yaptım, 20-30 tane delik açtım. Madem onun için sadece para önemli, parasını yollarım elin malı diye hor kullanırım. Kendi bileceği iş : )