WebHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kombi bozulur, üst kat banyodan su akar, senin banyodan alt kata su akar, gider tıkanmıştır vs gibi konular mülk sahibini ilgilendirir.. fakat priz gibi küçük bütçeli işler için papaz olmaya değmez.
Daha geçen hafta bizim kullanmadığımız ebeveyn banyosundan alt komşuya su akmış. Vanayı söktüm contası eskimiş onu değiştirdim. Ev sahibini aradım böyle böyle alt komşu zararının karşılanmasını istiyor nasıl yapalım diye. Evde oturan sizsiniz aranızda halledin dedi. Öyle mi öyle. Tamam o zaman bendeki taş yünleri söktüm alt komşununkine taktım. Ondaki şişmiş taş yünleri de aldım benim oturduğum yere taktım, zaten kullanmıyorum. Böylelerine iyilik yaramaz.