• 09-12-2022, 11:29:19
    #10
    WebHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kombi bozulur, üst kat banyodan su akar, senin banyodan alt kata su akar, gider tıkanmıştır vs gibi konular mülk sahibini ilgilendirir.. fakat priz gibi küçük bütçeli işler için papaz olmaya değmez.
    Daha geçen hafta bizim kullanmadığımız ebeveyn banyosundan alt komşuya su akmış. Vanayı söktüm contası eskimiş onu değiştirdim. Ev sahibini aradım böyle böyle alt komşu zararının karşılanmasını istiyor nasıl yapalım diye. Evde oturan sizsiniz aranızda halledin dedi. Öyle mi öyle. Tamam o zaman bendeki taş yünleri söktüm alt komşununkine taktım. Ondaki şişmiş taş yünleri de aldım benim oturduğum yere taktım, zaten kullanmıyorum. Böylelerine iyilik yaramaz.
  • 09-12-2022, 11:32:48
    #11
    Su boruları, kalorifer tesisatı, pimapenler gibi şeylerin miadı dolunca değişirken ev sahibi öder, çünkü bunlar ömrü uzun ve evin demirbaşı olan şeylerdir. Elektrik tesisatı da öyledir. Priz de elektrik tesisatının bir parçası olmakla birlikte daha kısa sürede bozulabilen ve nispeten ucuz bir malzeme olduğu için kiracı değiştirse daha uygun olduğu düşüncesindeyim. Genellikle batarya muslukları ve pimapen kolları bu konuda problem olur ama siz prizde sorun yaşamışsınız. Meselenin hukuki tarafını bilmiyorum. Ev sahibi değiştirmem derse bozuk mu kalacak, neticede siz kullanıyorsunuz. Madem önceki kalitesizdi, siz de kalitesiz, çıkma bir şey taktırıp kullanmaya devam edebilirsiniz.
  • 09-12-2022, 11:35:48
    #12
    Üyeliği durduruldu
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha geçen hafta bizim kullanmadığımız ebeveyn banyosundan alt komşuya su akmış. Vanayı söktüm contası eskimiş onu değiştirdim. Ev sahibini aradım böyle böyle alt komşu zararının karşılanmasını istiyor nasıl yapalım diye. Evde oturan sizsiniz aranızda halledin dedi. Öyle mi öyle. Tamam o zaman bendeki taş yünleri söktüm alt komşununkine taktım. Ondaki şişmiş taş yünleri de aldım benim oturduğum yere taktım, zaten kullanmıyorum. Böylelerine iyilik yaramaz.
    Bu mevzuyu dün akşam yaşadım. alt komşu gelmiş kapımıza "banyodan su akıyor" diye, hanım baktım savunma moduna geçmiş dert anlatıyor, dedim dur çözeyim senin işini verdim ev sahibinin numarasını çekildim aradan. sorun kalmadı..
  • 09-12-2022, 11:40:22
    #13
    WebHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu mevzuyu dün akşam yaşadım. alt komşu gelmiş kapımıza "banyodan su akıyor" diye, hanım baktım savunma moduna geçmiş dert anlatıyor, dedim dur çözeyim senin işini verdim ev sahibinin numarasını çekildim aradan. sorun kalmadı..
    6. ay da sözleşme bitecek. O zaman arayacak şu kadar zam yapalım diye. Devletin verdiği zam neyse onu yapıp bankana havale yaparım diyeceğim. İstiyorsa mahkemeye versin kendi uğraşsın. İnsanlara faydalı olmaya çalıştıkça üstümüze çıkacaklar gerçekten. Şimdiye kadar evi zarar görmesin diye çivi çakmamıştım. Bu tavırlarından sonra balkona kedi filesi yaptım, 20-30 tane delik açtım. Madem onun için sadece para önemli, parasını yollarım elin malı diye hor kullanırım. Kendi bileceği iş : )
  • 09-12-2022, 11:50:40
    #14
    Yahu 20 ₺ lik şey. Bu kadar telefon görüşmesi konu açma vb şeylere harcadığın zamanda çok daha fazlasını kazanırdın.
  • 09-12-2022, 11:52:49
    #15
    VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu 20 ₺ lik şey. Bu kadar telefon görüşmesi konu açma vb şeylere harcadığın zamanda çok daha fazlasını kazanırdın.
    hepyasemin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Su boruları, kalorifer tesisatı, pimapenler gibi şeylerin miadı dolunca değişirken ev sahibi öder, çünkü bunlar ömrü uzun ve evin demirbaşı olan şeylerdir. Elektrik tesisatı da öyledir. Priz de elektrik tesisatının bir parçası olmakla birlikte daha kısa sürede bozulabilen ve nispeten ucuz bir malzeme olduğu için kiracı değiştirse daha uygun olduğu düşüncesindeyim. Genellikle batarya muslukları ve pimapen kolları bu konuda problem olur ama siz prizde sorun yaşamışsınız. Meselenin hukuki tarafını bilmiyorum. Ev sahibi değiştirmem derse bozuk mu kalacak, neticede siz kullanıyorsunuz. Madem önceki kalitesizdi, siz de kalitesiz, çıkma bir şey taktırıp kullanmaya devam edebilirsiniz.
    yusufkutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Küçük masraf ı varsa bence uğraşmayın. Sonuçta çalışır halde iken kullanımdaymışsın. Tesisatta problem olsa ev sahibi karşılamak zorundaydı, diye düşünüyorum.
    WebHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kombi bozulur, üst kat banyodan su akar, senin banyodan alt kata su akar, gider tıkanmıştır vs gibi konular mülk sahibini ilgilendirir.. fakat priz gibi küçük bütçeli işler için papaz olmaya değmez.
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 TL bir priz al tak cikcak olursan eski bozuk olanı takar geçersin.
    Bilmediğim için servis değiştirdi 220 tl aldı, öğrenci evinde küçük bir para değil maalesef
  • 09-12-2022, 11:58:59
    #16
    Berkayel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmediğim için servis değiştirdi 220 tl aldı, öğrenci evinde küçük bir para değil maalesef
    Ah be kardeşim çok zor bir şey değildi. YouTube dan izlemeden bile yapardın. Ki servis değiştirirken izlediysen bunu anlamışsındır. Neyse bir dahaki seferlere artık ☺️
  • 09-12-2022, 12:00:41
    #17
    VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah be kardeşim çok zor bir şey değildi. YouTube dan izlemeden bile yapardın. Ki servis değiştirirken izlediysen bunu anlamışsındır. Neyse bir dahaki seferlere artık ☺
    Aynen ama hala hukuksal olarak bunu kimin ödemesi gerektiğini öğrenmem lazım çünkü havadan 220 tl vermek istemiyorum hem de onun karşılaması gereken bir masraf için
  • 09-12-2022, 12:17:43
    #18
    Berkayel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmediğim için servis değiştirdi 220 tl aldı, öğrenci evinde küçük bir para değil maalesef
    üzdü ya bende 5 6 tane prizi kendim değiştiridm. tanesini 19 tlye almıştım 3 ay önce ikedan :S cok kazıklamışlar resmen haman para.