neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha geçen hafta bizim kullanmadığımız ebeveyn banyosundan alt komşuya su akmış. Vanayı söktüm contası eskimiş onu değiştirdim. Ev sahibini aradım böyle böyle alt komşu zararının karşılanmasını istiyor nasıl yapalım diye. Evde oturan sizsiniz aranızda halledin dedi. Öyle mi öyle. Tamam o zaman bendeki taş yünleri söktüm alt komşununkine taktım. Ondaki şişmiş taş yünleri de aldım benim oturduğum yere taktım, zaten kullanmıyorum. Böylelerine iyilik yaramaz.
Bu mevzuyu dün akşam yaşadım. alt komşu gelmiş kapımıza "banyodan su akıyor" diye, hanım baktım savunma moduna geçmiş dert anlatıyor, dedim dur çözeyim senin işini verdim ev sahibinin numarasını çekildim aradan. sorun kalmadı..