Disney+'ın 65 TL olması Hk.
9
●670
- 09-12-2022, 02:11:10Sizce de daha yeni yeni açılmış bir platform için de fazla değil mi az önce üyeliğimi iptal etmek zorunda kaldım, sadece Netflix Spotify Disney hadi bide exxen bile kullansan 200 TL para ediyor. Ne yapacağız bilmiyorum 😁 daha netflix bile 45 TL iken disneyin 65 olması saçma gözüktü gözüme siz ne düşünüyorsunuz? Bütün popüler uygulamalara en düşük paketten üye olsak 500ün aşağısına inemeyiz 🤭
- 09-12-2022, 02:16:00Netflix'te ülke kısıtlaması var hocam. Türkiye'ye sunduğu fiyat kadar hizmet veriyor. Disney+'ta var mı tam emin değilim. Aslında hepsinin fiyatları çok ucuz. Adamlar daha napsınlar. ABD'de 10-20 dolara sattıkları üyelikleri Türkiye'de 2-3 dolara satıyorlar. Lütfen artık şunlar pahalı demeyelim ben utanıyorum toplumumuz adına. Steam yıllardır dolar kurunu 3-4 lirada tutuyordu düşünebiliyor musunuz. Koskoca Youtube Premium 20-25 TL, reklamsız izliyorsunuz ve de Youtube Music gibi çok güzel bir şeyi kullanıyorsunuz. Amazon Prime 10 TL! Gamepass 30 TL. O kadar ucuzlar ki aslında. Ama Türkiye'de Youtube Premium üyeliğine dahi çok pahalı buna kim para verir diyenler var. Korsan yollarla Netflix hesabı temin edenler var. Adamlar daha ne yapsınlar gerçekten. Exxen kadar kötü bir platform hepsinden daha pahalı varın siz düşünün yabancıların uyguladığı ve yerli ve milli Acun'umuzun uyguladığı tarifeyi.
- 09-12-2022, 02:17:28Normalde 11$(200₺) firmalar mümkün olduğunca yerel fiyatlandırma yaparak müşteri tutmaya çalışıyor ama bir yerden sonra dolar bazlı baktığınızda şaka gibi fiyatlara üye oluyoruz aslında. Yabancı forumlarda herkes Türkiye üzerinden 1-2 dolara nasıl premium üyelik alırımı kovalıyor
Bu konuda en iyi firma amazon dolar neredeyse 20 olacak hala 8 liraya üyelik satıyor ama maalesef ki trilyonluk şirketle disneyin satış fiyatı tabi ki farklı oluyo
- 09-12-2022, 02:18:46Çok haklısınız hocam ama yerel fiyatlandırm ya rağmen durum ortada. Bende aylık 500 TL verecek ... yok açıkçası o yüzden her platforma üye olmak yerine sık kullanılana üye olmak en mantıklısı olarak görünüyor benim için 😊DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2022, 02:20:35evet hocam hatta ve hatta geçenlerde sırf bu yüzden Steam dolar kurunu 2.5 dan 4-5e çekti. Art niyetli kullanıldığından dolayı. Umarım diğer platformların da başına bu gelmez 😁fivefingerx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2022, 02:23:16Tabii hocam kimin imkanı var ki hepsine üye olsun. Ancak Şöyle olabilir. Bir ay birine üye olursunuz orada izlemek istediğiniz içerikler varsa, yeni çıkan bir şeyler varsa izlersiniz. Sonra diğerine geçersiniz iptal edip. Biraz geç takip etmiş olursunuz ama o süreç boyunca da boş durmayıp birçok içeriğe erişmiş olacaksınız. Youtube premium zaten artık bir zorunluluk. O herkeste olmalı muhakkak. Böyle yaparsanız 50+25 TL gibi bir masraf çıkar aylık. Ama inanın yabancılar Türkleri, Türklerin Türkleri sevmediği ve anlamadığı kadar fakir milletimizi anlıyor, empati kurmaya çalışıyor. Bizimkiler ise işte Acun gibi ticari zekalı insanlarımız, en ufak esnafına, emlakçısına kadar enflasyonun kokusunu alıyorlar enflasyonun her zaman en az %20 daha fazlasına göre fiyatlandırıyorlar.Wicker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2022, 02:24:1665TL olsa bile hala en ucuz platformlardan birisi Netflix ile kıyaslanırsa yıllık üyelik çok uygun fiyatlı.
Disney Plus yeni bir platform. Önümüzdeki dönem içerik olarak daha kaliteli bir hale geleceğini düşünüyorum. Recep ivedik beklenen bir içerikti bunu kendilerine kattılar. İlerleyen dönemde bu tür içerikler olacaktır. Ve fiyat olarak hala çok uygun olduğunu düşünüyorum.
Bu konuda en iyi firma amazon dolar neredeyse 20 olacak hala 8 liraya üyelik satıyor ama maalesef ki trilyonluk şirketle disneyin satış fiyatı tabi ki farklı oluyo