Sizce de daha yeni yeni açılmış bir platform için de fazla değil mi az önce üyeliğimi iptal etmek zorunda kaldım, sadece Netflix Spotify Disney hadi bide exxen bile kullansan 200 TL para ediyor. Ne yapacağız bilmiyorum 😁 daha netflix bile 45 TL iken disneyin 65 olması saçma gözüktü gözüme siz ne düşünüyorsunuz? Bütün popüler uygulamalara en düşük paketten üye olsak 500ün aşağısına inemeyiz 🤭