DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Netflix'te ülke kısıtlaması var hocam. Türkiye'ye sunduğu fiyat kadar hizmet veriyor. Disney+'ta var mı tam emin değilim. Aslında hepsinin fiyatları çok ucuz. Adamlar daha napsınlar. ABD'de 10-20 dolara sattıkları üyelikleri Türkiye'de 2-3 dolara satıyorlar. Lütfen artık şunlar pahalı demeyelim ben utanıyorum toplumumuz adına. Steam yıllardır dolar kurunu 3-4 lirada tutuyordu düşünebiliyor musunuz. Koskoca Youtube Premium 20-25 TL, reklamsız izliyorsunuz ve de Youtube Music gibi çok güzel bir şeyi kullanıyorsunuz. Amazon Prime 10 TL! Gamepass 30 TL. O kadar ucuzlar ki aslında. Ama Türkiye'de Youtube Premium üyeliğine dahi çok pahalı buna kim para verir diyenler var. Korsan yollarla Netflix hesabı temin edenler var. Adamlar daha ne yapsınlar gerçekten. Exxen kadar gereksiz bir platform hepsinden daha pahalı varın siz düşünün yabancıların uyguladığı ve yerli ve milli Acun'umuzun uyguladığı tarifeyi.
Çok haklısınız hocam ama yerel fiyatlandırm ya rağmen durum ortada. Bende aylık 500 TL verecek ... yok açıkçası o yüzden her platforma üye olmak yerine sık kullanılana üye olmak en mantıklısı olarak görünüyor benim için 😊