Normalde 11$(200₺) firmalar mümkün olduğunca yerel fiyatlandırma yaparak müşteri tutmaya çalışıyor ama bir yerden sonra dolar bazlı baktığınızda şaka gibi fiyatlara üye oluyoruz aslında. Yabancı forumlarda herkes Türkiye üzerinden 1-2 dolara nasıl premium üyelik alırımı kovalıyor

Bu konuda en iyi firma amazon dolar neredeyse 20 olacak hala 8 liraya üyelik satıyor ama maalesef ki trilyonluk şirketle disneyin satış fiyatı tabi ki farklı oluyo