Wicker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok haklısınız hocam ama yerel fiyatlandırm ya rağmen durum ortada. Bende aylık 500 TL verecek ... yok açıkçası o yüzden her platforma üye olmak yerine sık kullanılana üye olmak en mantıklısı olarak görünüyor benim için 😊
Tabii hocam kimin imkanı var ki hepsine üye olsun. Ancak Şöyle olabilir. Bir ay birine üye olursunuz orada izlemek istediğiniz içerikler varsa, yeni çıkan bir şeyler varsa izlersiniz. Sonra diğerine geçersiniz iptal edip. Biraz geç takip etmiş olursunuz ama o süreç boyunca da boş durmayıp birçok içeriğe erişmiş olacaksınız. Youtube premium zaten artık bir zorunluluk. O herkeste olmalı muhakkak. Böyle yaparsanız 50+25 TL gibi bir masraf çıkar aylık. Ama inanın yabancılar Türkleri, Türklerin Türkleri sevmediği ve anlamadığı kadar fakir milletimizi anlıyor, empati kurmaya çalışıyor. Bizimkiler ise işte Acun gibi ticari zekalı insanlarımız, en ufak esnafına, emlakçısına kadar enflasyonun kokusunu alıyorlar enflasyonun her zaman en az %20 daha fazlasına göre fiyatlandırıyorlar.