• 09-12-2022, 00:16:02
    #1
    İran'dan uygun olduğu için bir telefon getirteceğiz. Bir aile dostumuz irana gidiyor o getirecek. İmei onun pasaportuna kaydedilecek fakat bir yerde okuduğuma göre kendi adıma olan sim kartı takarsam kullanamazmışım bu doğru mu?
    Eğer böyle bir durum varsa ben telefona çakma imei vs.. yaptırabilir miyim?
  • 09-12-2022, 00:17:15
    #2
    Doğru, çakma imei olmaz.
  • 09-12-2022, 00:23:24
    #3
    Üyeliği durduruldu
    STRAKE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İran'dan uygun olduğu için bir telefon getirteceğiz. Bir aile dostumuz irana gidiyor o getirecek. İmei onun pasaportuna kaydedilecek fakat bir yerde okuduğuma göre kendi adıma olan sim kartı takarsam kullanamazmışım bu doğru mu?
    Eğer böyle bir durum varsa ben telefona çakma imei vs.. yaptırabilir miyim?
    Pasaport sahibi ile hat sahibi aynı kişi olması gerekiyor.
    Telefon markasına göre imei yapılan telefonlar mevcut ama Apple için böyle birşey söz konusu değil.
  • 09-12-2022, 00:29:10
    #4
    Evet dediğiniz doğru. Telefonu kaydettiğiniz kişi üzerine yeni sim kart çıkarttırıp 3 yıl boyunca onu kullanacaksınız yada şuanda aktif kullandığınız numaranızı o kişi üzerine devredeceksiniz numaranızı değiştirmek istemiyorsanız. iPhone cihazlarda imei kaydetme olmuyor fakat bazı android cihazlarda imei atılabiliyor diye biliyorum.
  • 09-12-2022, 23:05:39
    #5
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru, çakma imei olmaz.
    Lordturkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pasaport sahibi ile hat sahibi aynı kişi olması gerekiyor.
    Telefon markasına göre imei yapılan telefonlar mevcut ama Apple için böyle birşey söz konusu değil.
    uRaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet dediğiniz doğru. Telefonu kaydettiğiniz kişi üzerine yeni sim kart çıkarttırıp 3 yıl boyunca onu kullanacaksınız yada şuanda aktif kullandığınız numaranızı o kişi üzerine devredeceksiniz numaranızı değiştirmek istemiyorsanız. iPhone cihazlarda imei kaydetme olmuyor fakat bazı android cihazlarda imei atılabiliyor diye biliyorum.
    Yani bu telefonu hiç bir şekilde kullanamam değil mi?
  • 09-12-2022, 23:23:33
    #6
    Üyeliği durduruldu
    STRAKE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani bu telefonu hiç bir şekilde kullanamam değil mi?
    Telefon Iphone galiba söylediğinizden bunu anlıyorum.
    3 Ay yani 90 gün kayıtsız olarak kullanabilirsiniz
  • 09-12-2022, 23:23:59
    #7
    Lordturkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon Iphone galiba söylediğinizden bunu anlıyorum.
    3 Ay yani 90 gün kayıtsız olarak kullanabilirsiniz
    redmi note 11pro hocam
  • 09-12-2022, 23:26:05
    #8
    Üyeliği durduruldu
    STRAKE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    redmi note 11pro hocam
    Onlara room atılıyor diye biliyorum, ama onun için program kullanıyorlar yani ben olsam şahsen öyle bir telefon kullanmam.
    Çünkü dışarıdan ha çakma bir telefon almışsınız ha rom atılmış bir telefon kullanmışsınız hiçbir farkı yok.
    Orjinal Türkiye cihazı almanız daha akıllıca olur.
  • 09-12-2022, 23:27:30
    #9
    Lordturkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onlara room atılıyor diye biliyorum, ama onun için program kullanıyorlar yani ben olsam şahsen öyle bir telefon kullanmam.
    Çünkü dışarıdan ha çakma bir telefon almışsınız ha rom atılmış bir telefon kullanmışsınız hiçbir farkı yok.
    Orjinal Türkiye cihazı almanız daha akıllıca olur.
    Biraz daha detaylandırabilir misiniz? Ne gibi zararları olur? sizide yoruyorum kusura bakmayın