İran'dan uygun olduğu için bir telefon getirteceğiz. Bir aile dostumuz irana gidiyor o getirecek. İmei onun pasaportuna kaydedilecek fakat bir yerde okuduğuma göre kendi adıma olan sim kartı takarsam kullanamazmışım bu doğru mu?
Eğer böyle bir durum varsa ben telefona çakma imei vs.. yaptırabilir miyim?
Yurt Dışından Getirilen Telefon HK.
12
●238
- 09-12-2022, 00:23:24Üyeliği durdurulduPasaport sahibi ile hat sahibi aynı kişi olması gerekiyor.STRAKE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefon markasına göre imei yapılan telefonlar mevcut ama Apple için böyle birşey söz konusu değil. - 09-12-2022, 00:29:10Evet dediğiniz doğru. Telefonu kaydettiğiniz kişi üzerine yeni sim kart çıkarttırıp 3 yıl boyunca onu kullanacaksınız yada şuanda aktif kullandığınız numaranızı o kişi üzerine devredeceksiniz numaranızı değiştirmek istemiyorsanız. iPhone cihazlarda imei kaydetme olmuyor fakat bazı android cihazlarda imei atılabiliyor diye biliyorum.
- 09-12-2022, 23:05:39ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleLordturkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYani bu telefonu hiç bir şekilde kullanamam değil mi?uRaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2022, 23:23:33Üyeliği durdurulduTelefon Iphone galiba söylediğinizden bunu anlıyorum.STRAKE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 Ay yani 90 gün kayıtsız olarak kullanabilirsiniz - 09-12-2022, 23:23:59redmi note 11pro hocamLordturkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2022, 23:26:05Üyeliği durdurulduOnlara room atılıyor diye biliyorum, ama onun için program kullanıyorlar yani ben olsam şahsen öyle bir telefon kullanmam.STRAKE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çünkü dışarıdan ha çakma bir telefon almışsınız ha rom atılmış bir telefon kullanmışsınız hiçbir farkı yok.
Orjinal Türkiye cihazı almanız daha akıllıca olur. - 09-12-2022, 23:27:30Biraz daha detaylandırabilir misiniz? Ne gibi zararları olur? sizide yoruyorum kusura bakmayınLordturkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle