Lordturkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onlara room atılıyor diye biliyorum, ama onun için program kullanıyorlar yani ben olsam şahsen öyle bir telefon kullanmam.
Çünkü dışarıdan ha çakma bir telefon almışsınız ha rom atılmış bir telefon kullanmışsınız hiçbir farkı yok.
Orjinal Türkiye cihazı almanız daha akıllıca olur.
Biraz daha detaylandırabilir misiniz? Ne gibi zararları olur? sizide yoruyorum kusura bakmayın