Pasaport sahibi ile hat sahibi aynı kişi olması gerekiyor.
Telefon markasına göre imei yapılan telefonlar mevcut ama Apple için böyle birşey söz konusu değil.
Evet dediğiniz doğru. Telefonu kaydettiğiniz kişi üzerine yeni sim kart çıkarttırıp 3 yıl boyunca onu kullanacaksınız yada şuanda aktif kullandığınız numaranızı o kişi üzerine devredeceksiniz numaranızı değiştirmek istemiyorsanız. iPhone cihazlarda imei kaydetme olmuyor fakat bazı android cihazlarda imei atılabiliyor diye biliyorum.
Yani bu telefonu hiç bir şekilde kullanamam değil mi?