ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru, çakma imei olmaz.
Lordturkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pasaport sahibi ile hat sahibi aynı kişi olması gerekiyor.
Telefon markasına göre imei yapılan telefonlar mevcut ama Apple için böyle birşey söz konusu değil.
uRaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet dediğiniz doğru. Telefonu kaydettiğiniz kişi üzerine yeni sim kart çıkarttırıp 3 yıl boyunca onu kullanacaksınız yada şuanda aktif kullandığınız numaranızı o kişi üzerine devredeceksiniz numaranızı değiştirmek istemiyorsanız. iPhone cihazlarda imei kaydetme olmuyor fakat bazı android cihazlarda imei atılabiliyor diye biliyorum.
Yani bu telefonu hiç bir şekilde kullanamam değil mi?