Evet dediğiniz doğru. Telefonu kaydettiğiniz kişi üzerine yeni sim kart çıkarttırıp 3 yıl boyunca onu kullanacaksınız yada şuanda aktif kullandığınız numaranızı o kişi üzerine devredeceksiniz numaranızı değiştirmek istemiyorsanız. iPhone cihazlarda imei kaydetme olmuyor fakat bazı android cihazlarda imei atılabiliyor diye biliyorum.