İran'dan uygun olduğu için bir telefon getirteceğiz. Bir aile dostumuz irana gidiyor o getirecek. İmei onun pasaportuna kaydedilecek fakat bir yerde okuduğuma göre kendi adıma olan sim kartı takarsam kullanamazmışım bu doğru mu?
Eğer böyle bir durum varsa ben telefona çakma imei vs.. yaptırabilir miyim?