• 08-12-2022, 10:18:03
    #37
    Konu başlığı: Bilmeden hile buldum
    Kategori: Sorum var (Ama daha çok ironi var)
    Konu İçeriği: Metaya borçlanıp reklam çıkmak. İllegalle yapıyorum diye dalga geçmek/ironi yapmak.
    İmzanın Anlamı: Üzülme, Allah bizimle beraberdir


    Garip konu gerçekten
  • 08-12-2022, 10:42:38
    #38
    Tahadp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu başlığı: Bilmeden hile buldum
    Kategori: Sorum var (Ama daha çok ironi var)
    Konu İçeriği: Metaya borçlanıp reklam çıkmak. İllegalle yapıyorum diye dalga geçmek/ironi yapmak.
    İmzanın Anlamı: Üzülme, Allah bizimle beraberdir


    Garip konu gerçekten
    Garip olan şaka yapmış olmam mi ? Sizler saçma sapan şakalar yapinca gercekten forumdan sogudugum oluyor ama böyle sacma tepki vermiyorim beni yargılamayı bırakın artık istediğim şakayı usulünce yaparim seni ilgilendirmez
  • 08-12-2022, 11:38:56
    #39
    Kelgen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garip olan şaka yapmış olmam mi ? Sizler saçma sapan şakalar yapinca gercekten forumdan sogudugum oluyor ama böyle sacma tepki vermiyorim beni yargılamayı bırakın artık istediğim şakayı usulünce yaparim seni ilgilendirmez
    İroni amaçlıysa sorum var yerine maxigeyiğe de açabilirdiniz bence iyi forumlar
  • 08-12-2022, 13:51:13
    #40
    Tahadp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İroni amaçlıysa sorum var yerine maxigeyiğe de açabilirdiniz bence iyi forumlar
    Ben adam öldürmedim ha belki yalnis yere açmışım moderatörlerden rica ederim taşırlar konuyu neyse ne ben seni nede sen beni yor iyi forumlar
  • 08-12-2022, 13:55:48
    #41
    Ödediğini eklememişsin dostum. Yoksa harama mı bulaştın?
  • 08-12-2022, 14:02:15
    #42
    ioxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödediğini eklememişsin dostum. Yoksa harama mı bulaştın?
    Yada dün akşamdan beri otobustemiyim abicim 21 saat yolculuğum var aktarmali 2 otobüs değiştiriyorum kafam bir milyon 😂 senin dediğine bak harbdien
  • 08-12-2022, 14:09:39
    #43
    Kelgen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yada dün akşamdan beri otobustemiyim abicim 21 saat yolculuğum var aktarmali 2 otobüs değiştiriyorum kafam bir milyon 😂 senin dediğine bak harbdien

    Benim dediğim değil dostum. Çalışanın hakkını teri soğumadan verin deniliyor.

    Her neyse iyi yolculuklar.
  • 08-12-2022, 14:13:01
    #44
    ioxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim dediğim değil dostum. Çalışanın hakkını teri soğumadan verin deniliyor.

    Her neyse iyi yolculuklar.
    Zaten ödedim ama ss atmak için fırsat bulamıyorum çünkü kullandığım onlarca hesab var ve kendi numarama baglamayi sevmiyorum 2fa açık kod gidiyor kardesimi arayip gelen kodu söylemesini istemem gerekiyor bundan dolayı birazda yolculuk yorgunluğu arayamiyorum yoksa ben konuyu açmadan önce ödedim bunu önceden sizede belirttim
  • 08-12-2022, 18:25:47
    #45
    Kelgen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya odemis isem neyij kafası ödemeden önce ss alayım dedim böyle bir paylaşım diye zaten cok değil 149 TL ödenmeyecek değil neyin kafası
    Herkesin okuma yazması var, sanal kart kullandığınızı ima etmişsiniz konunuza.