Tahadp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İroni amaçlıysa sorum var yerine maxigeyiğe de açabilirdiniz bence iyi forumlar
Ben adam öldürmedim ha belki yalnis yere açmışım moderatörlerden rica ederim taşırlar konuyu neyse ne ben seni nede sen beni yor iyi forumlar