Kelgen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yada dün akşamdan beri otobustemiyim abicim 21 saat yolculuğum var aktarmali 2 otobüs değiştiriyorum kafam bir milyon 😂 senin dediğine bak harbdien

Benim dediğim değil dostum. Çalışanın hakkını teri soğumadan verin deniliyor.

Her neyse iyi yolculuklar.