Yada dün akşamdan beri otobustemiyim abicim 21 saat yolculuğum var aktarmali 2 otobüs değiştiriyorum kafam bir milyon 😂 senin dediğine bak harbdien
Benim dediğim değil dostum. Çalışanın hakkını teri soğumadan verin deniliyor.
Her neyse iyi yolculuklar.