ioxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim dediğim değil dostum. Çalışanın hakkını teri soğumadan verin deniliyor.

Her neyse iyi yolculuklar.
Zaten ödedim ama ss atmak için fırsat bulamıyorum çünkü kullandığım onlarca hesab var ve kendi numarama baglamayi sevmiyorum 2fa açık kod gidiyor kardesimi arayip gelen kodu söylemesini istemem gerekiyor bundan dolayı birazda yolculuk yorgunluğu arayamiyorum yoksa ben konuyu açmadan önce ödedim bunu önceden sizede belirttim