Kelgen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Garip olan şaka yapmış olmam mi ? Sizler saçma sapan şakalar yapinca gercekten forumdan sogudugum oluyor ama böyle sacma tepki vermiyorim beni yargılamayı bırakın artık istediğim şakayı usulünce yaparim seni ilgilendirmez
İroni amaçlıysa sorum var yerine maxigeyiğe de açabilirdiniz bence iyi forumlar