mesleğimi öğrenmek amaçlı girdim yavaştan site yapıyorum vs, ulen 3 kişiler 3ü de acıkmıyor arkadaş ben demesem hatırlamıyorlar bile işler yoğun biraz diye sanırım.
yemiyorlar da geçen mc donaldsa gittik 2 şer burger söyledik 1 tane yedi hepsininkini de ben yedim sSa zayıf bir şeyim bir de bunlar nasıl insan yahu çok aç kalıyorum.
belki 2 sene olmuştur, işyerinde öğle yemeği yemiyorum,hatta yanımdaki personeller de yemiyor
Acikirsak ayda yılda 1 öğle yemeği, sadece hafta sonları kahvaltı ediyorum. Tek öğün gayet yeterli bence,yani en azından ben acikmiyorum
hocam şükür durumları iyi bonkör de insanlar asla itiraz edemem ama acıkmıyorlar ben anormalim ya da
durumları iyise sevindim maddi durumdan yemiyorlardır diye düşünmüştüm,
bazen insan iş yoğunlu stresi nedeniyle yemek yemek istemiyor.
bu uzun süreler olunca da insan alışıyor.
bunların ki de öyle olmuş